17 czerwca 2014

Summer! ♥

Już niedługo wakacje! Zostało praktycznie 9 dni. Nie mogę się już doczekać wolnego czasu, wysokich temperatur, wyjazdów oraz spotkań ze znajomymi. Nie zapominając jednak o zajęciach - Zumba mnie czeka. Myślę, że te wakacje będą jednymi z lepszych, gdyż przyjeżdża do mnie moja najlepsza przyjaciółka, a jak dobrze pójdzie to ją również odwiedzę. Skorzystam również wolne i wybiorę się do Olsztyna. A już 12 lipca lecę do Turcji! Najbardziej na to czekam, jak ogląda zdjęcia i filmiki z tego hotelu to coraz mocniej pragnę tam być! A wy jakie macie plany na te wakacje?
Z okazji tego, że ostatnio było na dworze ok. 32 stopni założyłam swoją ulubioną spódniczkę. Przód jest krótki, ale tył długi, prawie sięga ziemi. Uwielbiam ogólnie takie typu rzeczy. Ponieważ spódnica ma już wzorki założyłam do niej zwykłą, czarną bluzkę na ramiączka oraz dla ozdoby naszyjnik. ☺
Mam już pomysł na kolejne 2 post. Jeden zrobię na pewno - ale to niespodzianka. Może jeszcze zmienię zdanie, co do wpisu, więc wyczekujcie go! :)
Chciałam również zaprosić Was na moją stronkę na Facebooku oraz na Vicky Official, gdzie niedługo pojawi się nowy filmik i możecie tam znaleźć zdjęcia przed pojawieniem się ich na blogu. :) Pozdrawiam serdecznie!

20 komentarzy:

  1. śliczna spódniczka:) nie dziwię się że ją lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjęcia i blog swietny zapraszam do mnie http://photoblogjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę uwierzyć, że wakacje już za 9 dni ;D
    Ja jadę na pewno nad Morze Bałtyckie ;)
    Ślicznie wyglądasz *.*
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka *_*

    http://bialy-krzyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też tak uważam. Tak wgl. to spódnica i oddzielnie bluzka :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę wyjazdu do Turcji! Śliczna sukienka ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;* http://lola-lollaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie nie mogę doczekać się wakacji ;)
    Świetna spódniczka ;)
    Obserwuje ;**
    http://miinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  7. Śliczna Sukienka *.*
    Pięknie w niej wyglądasz ;*

    Może wzajemna obserwacja ? Odpowiedz u mnie na blogu : KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje ze w tej Turcji będzie Ci się bardzo podobać. Widać właśnie ze juz nie możesz się doczekac. A ja w wakacje nie wiem co bede robić pewnie jakiś spontan. Jeśli chodzi o stylizacje to dobrze dobralas tą bluzkę

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Miłych wakacji życzę ;)

      Usuń
  9. Ja w pierwszym miesiącu wakacji jadę na obóz taneczny, a potem gdzieś z rodzicami. Potem mam wolne XD więc niech moje koleżanki się szykują :D
    http://my--magic--world.blogspot.com/2014/06/6.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajnie napisany post! Przeczytałam calutki i mogę stwierdzić, ze jesteś genialną blogerką i masz szanse się wybić! Zdjęcia też są świetne! moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń