17 sierpnia 2014

Mint Dress

Tegoroczne wakacje za pamiętam do końca życia! Przeżyłam tak piękne chwile,  jakie rzadko zdarzają się w moim mieście.  Wyobraź sobie swoje wymarzone wakacje. Jakby wyglądały? W tym roku miałam możliwość wybrania się do najlepszego Hotelu w Turcji z polskiego biura podróży. Miejsce to macie możliwość również zobaczyć w polskiej komedii "Last Minute". Na miejscu otrzymałam darmową sesje u profesjonalnego fotografa oraz możliwość uzyskania 3 darmowych zdjęć...a co z resztą? Mogłam je dokupić,  lecz każde kolejne za 4 euro.  Założyłam miętową sukienkę oraz tego samego koloru japonki, niebiesko-beżowe kolczyki oraz kremową bransoletkę.  Spójna całość,  Czyż nie? :))
sukienka-H&M // japonki-CCC // kolczyki-CCC
Foto : Utopia World Hotel Deluxe

12 komentarzy:

  1. Piękne widoki, wspaniałe miejsce! I śliczna stylizacja, piękna sukienka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka jak i zdjęcia :)
    PS. Prześliczny nagłówek, desing *__*
    http://beautyandlove1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej, ale Ci zazdroszczę! Moje wakacje były bardzo nudne ;P
    Piękna sukienka i zdjęcia ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Zdjęcia

    http://a-lexandra-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie z tymi zdjęciami miałaś :)

    OdpowiedzUsuń