14 stycznia 2015

I'm A Cat! Funny.

Pomimo mojej wielkiej sympatii do zimy z upragnieniem czekałam na poranek, kiedy się obudzę i za oknem nie będzie już tego okropnego wręcz szarego śniegu. Dzisiaj po śniegu pozostały jedynie wspomnienia, z wyjątkiem grubej warstwy lodu na ziemi, przez którą łatwo zrobić sobie krzywdę.. Ten outfit planowałam już od dawna. Dziś się przełamałam i zdołałam wytrzymać podczas zdjęć. Nie zajęło nam to długo, ale chwilę później nie czułam w rękach nawet obiektywu. Nie było aż tak zimno - jak widzicie słońce dopisywało. Czekam jedynie na odwilż i upragnioną wiosnę.
~
Despite my great sympathy for the winter eagerly waited for the morning, when I wake up and the window will no longer even that awful gray snow. Today the snow leaving only memories, with the exception of a thick layer of ice on the ground, through which easily hurt yourself .. This outfit planned for a long time. Today is broke and I was able to withstand the photos. It did not take us long, but a moment later I did not feel in the hands of even the lens. It was not so cold - as you can see the sun dopisywało. Waiting only for the spring thaw and coveted.
 

6 komentarzy:

  1. U mnie też już nie ma śniegu. Fajne zdjęcia! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też zero śniegu :D Dla mnie lepiej, haha :D
    świetne zdjęcia!
    uwielbiam te kocie uszy <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również. Dziękuje, też je uwielbiam :)

      Usuń
  3. U mnie też od dawna śniegu nie ma, ale jeśli zamiast niego będzie ciągle słońce i wysoka temperatura to nie będę narzekać :)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń