8 marca 2016

Wywiad z Princess Pasquarelli

Dzisiaj przychodzę do Was z mini wywiadem z Wiktorią Jaroniewską znaną również jako Princess Pasquarelli z bloga 
Świat Wiki.


1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 
- Do założenia bloga skłoniła mnie pewna osoba. Założyłam najpierw grupę, ale szczerze od dawna marzyłam o blogu. Zaczynałam od opowiadań i tak jakoś wyszło. Nazwa wzięła się od tego, że blog jest o moim życiu czyli Świecie Wiki. 

2. Kto jako pierwszy dowiedział się o Twoim blogu? Jak powiedziałaś rodzicom?
Moja grupa ( Princess Pasquarelli Team) dowiedziała się jako pierwsza, a mamie powiedziałam od razu.

3. Skąd czerpiesz pomysły na posty? 
Pomysły na posty czerpie z różnych źródeł . Inne blogerki są moja inspiracją, ale także życie codzienne. Pisanie sprawia mi łatwość a zarazem przyjemność.

4. Czy myślałaś, że aż tyle osiągniesz w blogowaniu?
Nie, najpierw myślałam że zrezygnuje, że względu na niskie statystyki, nie poddałam się i nie żałuję . Dziękuję wszystkim!

5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Moim największym marzeniem jest spotkanie wszystkich osób, które mnie oglądają . Bardzo ich za to cenie i dziękuję im.

6. Czy mogłabyś wymienić swoje ulubione blogi? 
Moje ulubione blogi to Sanswell by Aleksandra Cedro i Deynn.

7. Co cenisz w innych ludziach? 
Bardzo w ludziach cenie szczerość.

8. Chciałabyś wystąpić w filmie? Jakim? 
Tak, nie koniecznie w filmie, ale serialu typu szkoła, szpital.

9. Czym jest dla Ciebie przyjaźń? 
Przyjaźń to słowo bardzo rzadko wypowiadane z moich ust. Jest bardzo cenne i przyjaciel to osoba która cię nigdy nie zawiedzie, a przyjaźń trwa na wieki.

10. Jakie są podstawowe (według ciebie) zasady dobrze napisanego postu? 
Według mnie, aby dobrze napisać post trzeba uważać na słownictwo, ortografie jak i to, żeby dodać zdjęcia, aby nie było nudno.

11. Chciałabyś coś w sobie zmienić? Jeśli tak to co i dlaczego? 
Kiedyś może chciałam, ale teraz zupełnie nic ! ;)

12. Czym zajmujesz się na co dzień? 
Na co dzień gram w piłkę ręczna, chodzę do szkoły sportowej. Bardzo często też myślę o blogu i o nowych postach.

13. Na co zwracasz szczególną uwagę w innych blogach? 
Bardzo szczególną uwagę zwracam na zdjęcia, to nimi się inspiruje.

14. Co najbardziej lubisz w wakacjach?
- W wakacjach uwielbiam słońce, plaże, a przede wszystkim to ze mogę jeździć po innych miastach i spotykać czytelników.

15. Spotkałaś kiedyś sławną osobę? Jaką?
Tak, spotkałam Dawida Kwiatkowskiego. Ma ciocie w Lubinie i czasem tu jest. Byłam także na spotkaniu z Cande i na 2 koncertach trasy Violetta Live.

Bardzo dziękuję za ten mini wywiad . Pytania były wspaniałe. Dziękuję, że mogłam Wam coś o 
sobie opowiedzieć. Mam nadzieje, ze się podobało! Kocham Was!
Droga Wiki, bardzo dziękuję Ci za wywiad :)
Pozdrawiam ;*

3 komentarze:

  1. Super wywiad z naprawdę pozytywną osobą! ^^ Uwielbiam czytać Wasze (Twój i Wiktorii) blogi, no i oglądać Snapchatowe poczynania :)

    laurakwoczala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Kwiatkowski był często w moich okolicach ale jakoś nie zdarzyło mi się tam pojechać.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń