23 grudnia 2015

Świąteczny Tag !

Święta już jutro. Z tej okazji przygotowałam dla was Tag świąteczny.  Mam nadzieję, że was ucieszy, a odpowiedzi się spodobają. Może osoby, które mają bloga go zrobią, bo moim zdaniem jest na prawdę świetny!


Ulubiony świąteczny film?
Co roku oglądałam Kevina lecz w tym zrobiłam wyjątek i z nadmiaru czasu obejrzałam sobie "Listy do M", który serdecznie polecam. Myślę, że właśnie ten przetoczony tytuł jest moim ulubionym filmem w tym roku.

Ulubiony świąteczny kolor?
Święta od zawsze kojarzyły mi się z kolorem czerwonym oraz białym tak więc właśnie one są moimi ulubionymi świątecznymi barwami. Dodatkowo dopowiem, że zielony również związany jest z tym klimatem jednak ciemny odcień nie za bardzo komponuje się z radosną czerwienią czy delikatnym białym.
Ubierasz się odświętnie, czy spędzasz święta w piżamie?
Zdecydowanie ubieram się bardziej elegancko. Często zakładam sukienki albo spódnice z bluzką. Nigdy nie spędziłam świąt w piżamie - chyba że miałabym kombinezon ze świątecznymi wzorami to bym się zastanowiła. ;)

Otwierasz prezenty w Wigilię, czy świąteczny poranek? 
Prezenty zawsze otwieram w Wigilię. Moja ciekawość nie daje za wygraną. Każdy przecież cieszy się z niespodzianek - a to co jest w środku na pewno wywoła uśmiech na twarzy.
Czy kiedykolwiek zbudowałaś domek z piernika? 
Nie, nigdy nie miałam okazji zbudować domek z piernika. Ale kiedyś mama przyniosła taki do domu - niestety był zbyt twardy by go zjeść.

Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Najbardziej lubię czytać książki czy oglądać filmy, na które nie miałam czasu w czasie szkoły. Bardzo często też więcej tańczę czy po prostu śpiewam. A w tym roku dodatkowo nagrywam filmiki na zapas by wstawić później na mój kanał na YouTube.
Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? 
Zdecydowanie zapach świerku świeżo przyniesionego do domu i udekorowanego .

Ulubione świąteczne jedzenie? 
Najbardziej lubię pierogi - tak na prawdę to tylko je jem więc...Barszcz czerwony z uszkami też jest w zasadzie pyszny. Te dwa dania są zdecydowanie moimi ulubionymi.

Jeżeli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?
Bez zastanowienia moja odpowiedź brzmi : mama. Nigdy nie robiłam prezentów, jednak w tym roku kupiłam coś mojej najukochańszej mamie na świecie - jeśli to czytasz to wiedz, że Cię kocham!
 WESOŁYCH ŚWIĄT ! :*

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się sweterek,taki świąteczny *.*
    Wesołych !
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie napisane..to o mamie i ogólnie fajny post

    OdpowiedzUsuń