7 stycznia 2016

Let It Snow!


Śnieg zaskoczył mnie pozytywnie, gdyż przez dłuższy okres czasu nie dawał o sobie żadnych znaków. Zawsze mówiłam, że nie lubię zimy. Nadal tak uważam, jednak zdecydowanie wolę śnieg niż sam mróz. Uwielbiam nosić ciepłe swetry i spędzać wieczory z gorącą czekoladą oraz ulubioną książką. Spacery sprawiają również dużą radość, gdyż świat pod białym puchem wydaje się być uroczy i zarazem trochę tajemniczy. 

Myślałam, że śnieg zniknie po 3-4 dniach a jak narazie trzyma się bardzo dobrze. Nie mogę jednak doczekać sie wiosny - kiedy roślinność będzie powracać do swojej pełnej okazałości. 


2 komentarze:

  1. Ja też odczuwam inną atmosferę teraz, gdy za oknem zrobiło się biało. Tak samo jak ty mogę teraz powiedzieć że wróciło moje uwielbienie do zimy! Nawet mróz mi już wcale nie przeszkadza haha

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez to odczuwam ☺ całkiem inaczej...nie jest tak pusto i szaro....piekna biel..od razu chce się iść na spacer ☺ czekam na więcej takich postów i ładnych zdjęć

    OdpowiedzUsuń